בתה של הגננת שלווה ז"ל בשיחה מיוחדת: "אמא לא רצתה לצאת לעבודה"

אסתי פלד No Comments on בתה של הגננת שלווה ז"ל בשיחה מיוחדת: "אמא לא רצתה לצאת לעבודה"

בתה של הגננת שלווה זלפריינד ז"ל, שנפטרה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה בגן בו עבדה, בשיחה מיוחדת ל'מהדורה המרכזית' מספרת על החודשים האחרונים של אימא. והטרגדיה הגדולה של עובדי ההוראה בקבוצות הסיכון שצריכים לבחור בין פרנסה לסיכון חיים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הטרגדיה הגדולה בגן הילדים בפתח תקווה, לאחר שהגננת הוותיקה שלווה זלפריינד ז"ל, נפטרה לבית עולמה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה בגן בו עבדה. בתה גיטי סגל בשיחה מיוחדת ל'מהדורה המרכזית', סיפרה על החודשים האחרונים בעבודתה, "אמא שלי הייתה גננת במשך 47 שנים. היו לה מספר גנים במהלך השנים. אמא שלי נשמרה מאוד על ההנחיות אפי' הנכדים לא באו לבקר אותה בבית".

גיטי הוסיפה, "היא לא רצתה לצאת לעבודה, אבל לא היה לה אפשרות להישאר בבית ללא פרנסה. הרופאה אמרה לה שאי אפשר לתת לה אישור רפואי להישאר בבית. אמה שלי הייתה אישה שקטה וצנועה ולא עשתה רעש ומהומה על זה".

מנגד ואמרת גיטי שקמה לזעוק את זעקת הגננות ועובדי ההוראה שבקבוצות הסיכון, "אבל הצדק היה חשוב לה מאוד. אנשים צריכים להסתכל על הסטיסטיקות, אנשים אומרים למה צריך לסגור את המדינה, יש רק 400 נפטרים. שכל אחד יחשוב שאחד מה-400 זה יהיה אחד מההורים שלו".

גיטי אף סיפרה כי "אמא כתבה להורים שהיא לא מאשימה אף אחד ויש יד ה' בדבר. ברור לנו שגם בלי קורונה היא הייתה מסיימת את תפקידה בעולם. אבל היו הנחיות של ראש העיר והיו הנחיות של משרד הבריאות, וכאן נפלו בים הכיסאות".

בסיום הריאיון פונה גיטי וקרואת לציבור, "להקפיד על ההנחיות, אנשים לפעמים מזלזלים בהנחיות. אמא שלי היו לה אמנם מחלות רקע, אבל אנשים יכולים לחיות עם זה 20 ושלושים שנה ולא למות בגלל הקורונה

"דבר שני, אני רוצה לקרוא למערכת החינוך שיתנו אפשרות לעובדי הוראה שבקבוצות הסיכון, לשבת בבית ולהתפרנס מבלי לסכן את חייהם" קוראת גיטי, ביתה של הגננת המיתולגית בפ"ת שלווה זלפריינד ז"ל.



0 תגובות